12.12.2015

SO STOP PLEASE I WANT TO GO HOME

 Tukholma, joskus lokakuun aikoihin? 


Kello on puoli kaksi aamuyöllä ja mun pää on räjähtämispisteessä. Jos olisin fiksu ottaisin särkylääkkeen. 

Mun kuvanmuokkaustaidot menee vaan taaksepäin. Se olisi varmaan masentavaa, jos jaksaisin miettiä sitä. 

Haluaisin ostaa uuden kameran. Hintaluokka olisi siellä 600e paikkeilla, eikä mulla oikeastaan ole varaa. Haluan silti. 

Olen puhunut puhelimessa tuntemattomien ihmisten kanssa pelottavan usein. Oikeasti vain kaksi kertaa, mutta mulle se on suuri asia. En ole vuosiin uskaltanut puhua muiden kuin perheenjäsenten kanssa puhelimessa. 

Haluan sen ajan hormonipolille. Vittu kun on viikonloppu, ei kulje posti. Elän toivossa että se aika tipahtaisi postiluukkuun joskus ensiviikolla, mutta jos totta puhutaan olen samalla kovin pessimistinen. Tuskinpa pääsen ennen joulua testoille, vaikka lääkäri sitä mahdollisuutena väläyttikin. Transpoli kyllä tuppaa aliarvioimaan aikatauluja aina sen verran reippaasti, että ehkä se on vähän tyhmä edes antaa itsensä toivoa. Pessimisti ei pety. Mut kyllä mä varmaan 3kk sisään kuitenkin aloitan, onhan sekin jo ihan mahtavaa!

//

It's 1:30am and my head is about to explode. I'd take a painkiller if i was smart.

I'm really looking forward to my appointment at the HRT clinic. I doubt it'll be before christmas, even though i really wish it was. It's probably a little foolish, since these things generally tend to move really slow here. Anyway, it's probably gonna be in the next three months, which is pretty amazing when you think about it. 

I'm gonna go and take that painkiller now. It's two am. Good night.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti