14.12.2015

i don't know why, i just feel i'm better off staying in the same room i was born in

I look outside and see a whole world better off without me in it trying to transform it


Nää on kummatkin oikeasti vahinko-otoksia, mutta jollain kummallisella tavalla tykkään niistä. Taustalla näette nolot seinäni, mutta mitäs pienistä. (Oikeasti rakastan seiniäni ja kaikkea sitä paskaa mitä olen sinne vuosien varrella liimaillut. Voisin ottaa pois tuon unisiepparin ja sherlock-julisteen ja sitten olis hyvä.)
Katsokaa muuten tyynyäni. Näin käy kun on siniset hiukset, astetta paskempi juttu.

Mulla on taas jonkinlainen motivaatio tähän hommaan. En kyllä lupaa että se kestää. Hankin uuden koneen joskus lokakuussa ja tänään uuden kamera, kummatkin lisäsivät mukavasti intoa bloggailuun. Nyt olenkin sitten köyhä, mutta ehkä mä selviän. Just ja just vielä on tatuointirahat kasassa mutta sen jälkeen elämä onkin sitten kärsimystä. Mun pitäisi oikeasti hillitä tätä rahankäyttöä, on mennyt viimeaikoina niin yli että en edes uskalla laskea paljonko olen käyttänyt. Ei hyvä ihmiselle jonka toimintakyky ja rahanansaitsemismahdollisuudet on melko nollassa.

(Kello on taas puoli kaksi. Tällä kertaa mun päätä ei tosin särje, eli parannusta viimekertaiseen postaukseen on.)

Sinänsä vähän huvittavaa päättää tää postaus tähän, sillä koko sisältö on periaatteessa vaan ilmoitus siitä että mulla on motivaatiota. Ehkei kovin vakuuttavaa, kun mitään älykästä sanottavaa ei kuitenkaan löydy. Lupaan että mulla on oikeasti vielä fiksujakin postauksia tulossa!


//


Both of these pictures were taken accidentally, but i kinda like them. 

I've finally got my blogging motivation back. For now at least. I bough a new computer back in october, and a new camera today. Both of them are really making blogging fun again. And now i'm broke. I still have just enough money for my new tattoo, but after that, i'm probably gonna die. I should really control myself better, I've spent a huge amount of money recently and i'm too scared to count exactly how much it's been. Not a good thing for someone with a limited income!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti