26.6.2015

Oh yeah I'm an ugly mess. Not in the face, but in the head


Maanantaina täytin 18. Samana päivänä alkoi Pride-viikko. Itse pidän tätä merkkinä supreme-homoudestani.
Mulla on ollut joka päivä tällä viikolla jotain säätöä. Olen juossut polilla, kipinässä ja kelalla. Vietin myös tosiaan sitä syntymäpäivääni. Ihan rennosti vain, en edes juonut alkoholia. Tai siis lasi kuohuviiniä (=hyi) ja pullo breezeriä, mutta ei moisesta känniin tule.
Sain kaverilta lahjaksi sata euroa (uusi sugardaddyni. En tiedä miten kukaan uskaltaa antaa mulle tälläisiä rahoja, mutta en kyllä kieltäydykään), ja äidiltäni vielä toisen samanlaisen. Olen siis nykyään mm.rikas. Valitettavasti täysi-ikäisyys ei tuonut mitään yhtäkkistä viisautta mukanaan, ainoastaan tietoisuuden siitä että mun pitäisi oikeasti tehdä jotain elämälläni ja ottaa vastuuta omista tekemisistäni. Hyi, ei. No mutta, pikkuhiljaa. Toistaiseksi ajattelin hukuttaa moiset ajatukset Criminal mindsin ihmeelliseen maailmaan. Miksi keskittyä todellisuuteen, kun jotain niin hyvää on olemassa?

Tänään kävin jossain transnuorten tapaamisessa helsingissä. Meinasin purskahtaa siellä itkuun varmaan kymmenen kertaa ihan vain pelkästä ahdistuksesta, mutta olen kuitenkin onnellinen siitä että menin. Oli mulla siellä ihan kivaakin.
Huomenna olisi sitten Pride-kulkue. Minä olen menossa sinne madon ja siskoni kanssa, joten jos bongaatte niin tulkaa sanomaan hei! Olen oletettavasti se ankeuttajan näköinen, kuumuuteen about kuolemassa oleva valas. Kaunis valas, mutta valas kuitenkin.

2 kommenttia :

  1. Moi!
    halusin vaan sanoa, ett oot upee! Välillä täällä pläräilen sun tekstejä/kuvia läpi ja toivon, ett saat olla just sellanen kun haluat, sellanen kun oot. Pelkkää aurinkoo sulle!

    <3M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mikä ihana kommentti, kiitos paljon! Ja kaikkea hyvää sullekin! ❤️️

      Poista